آموزشگاه  حضوری و غیر حضوری

                   میلادزرندیه

 

   با اخذ مدرک راهنمایی,دیپلم,پیش دانشگاهی

                      و کارو دانش و..

 

               با مدیریت آقای ضابطی

 

               شماره تماس:45224610

مردم ساوه و زرندیه به کاندیدای متخلف رای نمی دهند

به گزارش خبرنگار زرخبر، این روز ها تب و تاب انتخاباتی کاندیداها در شهرستان های ساوه و زرندیه گرم است و گاها شاهد تخلفات انتخاباتی داوطلبان کرسی مجلس در این دو شهرستان هستیم.

تخلفاتی از قبیل برگزاری جلسات پذیرایی تحت عناوین مختلف و اعلام کاندیداتوری در آن (نماینده شام محور)، تخریب نماینده فعلی توسط برخی نامزدها، توزیع بروشورهای مختلف در تیراژ های بسیار زیاد، پخش کارت های ویزیت به همراه قبوض برق و ...، پخش کارت دعوت برای شام در رستوران های معروف شهر، چاپ کتابچه پیرامون فعالیت های گذشته و ده‌ها مورد دیگر که رنگ و بویی از قانون ندارد.

 

این ها نمونه ای از تخلفاتی است که در این چند ماهه آغاز فعالیت ثبت نام کنندگان انتخابات مشاهده شده است. حال بماند تخلفاتی که برما پوشیده شده است.

به نظرشما آیا می توان به کسی که از ابتدا به دنبال فریب افکار عمومی است، اعتماد کرد؟

و کسی که قانون تخلف بودن تبلیغات زود هنگام را زیرپا می گذارد می تواند به عنوان مدافع قانون در مجلسشورای اسلامی از منافع مردم خود دفاع کند؟

زماني كه امام در پاريس و در محله نوفل لوشاتو بودند، برخي از همراهان امام گوسفندي ذبح كردند، طبق قانون كشور فرانسه ذبح حيوانات در خارج از كشتارگاه ممنوع است، امام وقتي كه با خبر شدند اين كار خلاف قانون كشور فرانسه است، فرمودند : من از گوشت اين گوسفند نمي خورم.

اما متاسفانه کاندیداهایی که خود را پیرو ولایت فقیه و انقلاب و پیرو خط امام و آرمان های امام می داننداز قانون تمکین نمی کنند و می خواهند با هر ترفندی بر صندلی مجلس تکیه بزنند. اما به چه حسابی؟ به حساب اینکه قانون شکنی شود و آیا انتخاب به این صورت ارزش دارد؟!

"قانون گرایی" را باید یکی از بزرگ‌ترین مشخصه‌‌های حکومت اسلامی برشمرد و از میان سایر مشخصه‌ها برجستگی خاصی برای آن قائل شد. این اهمیت و برجستگی از خاستگاه اولیه آن نشان دارد و آن قرآن کریم است که "وحی الهی" و مجموعه‌ای کامل و جامع از تعالیم و قوانین اسلام می‌باشد. جایگاه و اهمیت قانون گرایی با موضوعی دیگر نیز پیوند دارد و آن توجه به این واقعیت است که اصولا "قانون" برای "عمل" است و اگر قرار باشد که قوانین به حیطه عمل در نیایند آیا جز این است که بود و نبود آنها یکسان می‌شود؟ و به راستی چه تفاوتی است بین قوانینی که در لابلای کتب و بخشنامه‌ها محصورند و غبار فراموشی بر آنها نشسته است با شبیه همان قوانین که از ابتدا تکوین نیافته و به کتاب و بخشنامه راه پیدا نکرده است؟!

نقش حیاتی و محوری قانون گرایی به گونه‌ای است که در حکومت اسلامی، رهبر و زمامدار نیز خود را تابع و مجری قانون می‌داند و تا آنجا به این "اصل" پای می‌فشرد که حتی در نظام قضایی اسلام و در پیروی از قانون، به مساوی بودن خود با همه افراد ملت و حتی یک یهودی که در ذمه اسلام است تفاوتی قائل نیست و ما این سیره و روش الهی را در دوره رهبری و زمامداری حضرت امام علی بن ابیطالب(ع) سراغ داریم.

حضرت امام خمینی به تبعیت از مشی و روش امام المتقین حضرت علی(ع) برای عمل دقیق به قوانین اسلام اهمیت خاص قائل می‌شد و خود اولین کسی بود که عامل به قانون بود.

داوطلبان ورود به مجلس، قرار است برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنند و باید بدانند که مردم شهرستان های ساوه و زرندیه به کاندیدای متخلف، از هر جناحی که باشد، رای نخواهند داد.

 

http://zarkhabar.ir

 

همایش 9دی

شب گذشته همایش 9دی درمسجدعلی ابن ابیطالب (ع)

برگزارشدبا سخنرانی سردار فرقانی فرماندهی محترم دانشگاه تربیت پاسداری علویون قم

 افتخاری شد شعراینجانب برای دومین بار

توسط  مداح اهل بیت ع برادرسعیدرحیمی خوانده شود

این شعر شب میلادباسعادت پیامبرص وامام صادق ع

درمسجدصاحب الزمان (عج) هم خوانده شده بود

 

کف زدیدسوت کشیدیدوجولان دادید

حرمت خون خداراشکستیدوفرمان دادید

 

که دگرقصه ی این خاک به آخرآمد

انقلاب وهنرپیرخراسان دگرسرآمد

 

شدنه دی همه دیدیدکه توهم زده اید

تهمتی بس بزرگ رابه مردم زده اید

 

همه لبیک زنان حامی رهبر گشتند

بت شکستندوهمه فاتح خیبرگشتند

 

فتنه ی سبزشمایک شبه گردیدسیاه

نقشه ی شوم شمایک شبه گردیدتباه

 

تابه خون دررگ ماست منت سلطان نکشیم

مادمی دست ازاین پیرخراسان نکشیم

 

میلاد دو نورمبارک

خنده شد برچهره ی دشت شقایق

پرشده ازجام کوثرجام عاشق

نغمه ی هرشیعه ی عالم این است

فرخنده میلادنبی و امام صادق